ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ

Εις κάθε προσκυνητήν ας είναι

υψίστη η ευλογία και πλουσία η χάρις

της Υπεραγίας Θεοτόκου.

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Μεγάλη Παρασκευή

Αι γενεαί πάσαι ...      Ω γλυκύ μου έαρ ...


Αι γενεαί πάσαι, ύμνον τη ταφή σου  προσφέρουσι, Χριστέ μου.
Καθελών του ξύλου ο Αριμαθαίας εν τάφω σε κηδεύει.
Μυροφόροι ήλθον μύρα σοι, Χριστέ μου, κομίζουσαι προφρόνως.
Ους έθρεψε το μάννα, εκίνησαν την πτέρναν κατά του ευεργέτου.
Ω της παραφροσύνης και της χριστοκτονίας της των προφητοκτόνων!
Ως άφρων υπηρέτης προδέδωκεν ο μύστης την άβυσσον σοφίας.

Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου τέκνον, που έδυ σου το κάλλος;
Πεπλάνηται ο πλάνος, ο πλανηθείς λυτρούται σοφία ση, Θεέ μου.
Φρίττουσιν οι νόες την ξένην και φρικτήν σου ταφήν του πάντων κτίστου.
Έρραναν τον τάφον οι μυροφόροι μύρα λίαν πρωί ελθούσαι.
Ειρήνην Εκκλησία, λαώ σου σωτηρίαν δώρησαι ση εγέρσει.
                  Αι γενεαί πάσαι, ύμνον τη ταφή σου  προσφέρουσι, Χριστέ μου.


                        για ήχο και εικόνα πιέστε εδώ